Thursday, March 31, 2011

Day 30 - Who are you?

Terasa berat hati betul nak tulis posting yang terakhir ni. Hari ni adalah penamat bulan Mac. Yezaa..inilah projekku Mac 2011. Macam berpuasa 30 hari, tapi saya berjanji mengupdate blog 30 hari berturut-turut, walaupun selalu je kantoi. Ku peduli apa. Ha ha.

Menjawab soalan di atas, who are you ?

Em... saya telah menjawab pada 30 Days Challenge ini. 29 hari yang sebelum ini berkisar tentang saya. So memang dah jawab lah kan. Sila ke tepi blog di bahagian label. Klik kat 30 Days Challenge. semua ada.

Lagipun dekat about me - tepi blog pun dah ada jawapan siapa saya.

Cukuplah, kalau nak tahu lebih lanjut, sila teruskan membaca blog Kertas & Cinta ini. :)
Terima kasih kepada Cik Puan Datin Seri Nenek Fareha yang telah mengTAG saya dalam 30 Days Challenge.

Ternyata, cabaran ini langsung tidak mengkuruskan jari jemariku .

Oh ya, setelah berjaya dalam cabaran ini, maka saya meraikannya dengan makan kek Chocolate Chip Walnut , Secret Recipe.



Chowww~

No comments:

Post a Comment