Friday, March 18, 2011

Day 18 - Plans/dreams/goals you have.

Thanks Hasnah kerana mengupload gambar ini..aku suka A FAMOSA sebab teringatkan percutian kita ni...meletooopp !!!

Dalam setahun, rasanya berkali-kali saya menulis plans / dreams. Ada goal jangka panjang. Dan ada juga goal jangka pendek.

Ini antara impian saya, yang ingin kalian doakan sekali :)
  1. nak kawen. desperado, i wud say. ha ha ha.
  2. bisnes - lebih stabil , n memuaskan diri sendiri ( malas nak hurai panjang2 )
  3. reiki practitioner berjaya
  4. ada kedai dalam shopping complex ( memandangkan ima bloomwood sangat suka shopping complex )
  5. jadi penulis

antara projek yang telah saya padamkan dari hidup saya.
hidup kena ada ubahsuai.


Pagi tadi, saya membina sebuah lagi impian baru. InsyaAllah...saya akan berusaha ke arah itu. nampak macam sukar. tapi, apa salahnya mencabar diri :) Semoga ada dia bersama saya...


ok dah. choww..


sebenarnya, kebelakangan ni agak sibuk sikit.. so memang tulis pun acuh tak acuh. hanya sekadar melengkapkan 30 Days challenge. nanti bila dah free sikit, saya akan edit semula semua post2 sebelum ini, dan letakkan gambar yang ada hasil kerja kertas :)

baru claasssss !!~

2 comments: