Monday, March 7, 2011

Day 06 - Favorite super hero and why?

Tak pernah wujud soalan ini dalam kotak minda saya.

Challenge hari ini betul-betul buat saya terpaksa flashback semua movie super hero yang pernah saya tengok seumur hidup.

Memandangkan soalan ni tak ada markah, jadi tak kisah lah saya pilih siapa pun kan ?

Eha, Doraemon boleh dikategorikan sebagai superhero ke ? Tak. Tak. saya tak pilih doraemon.Oh, tidak !~! Saya terpaksa menggoogle Superhero List untuk entri ini. Ha Ha. Nampak sangat pengetahuan am saya terlalu cetek. Ha ha.


Ok. Saya suka Iron Man !


Sebab dia poyo. Dan saya suka jalan cerita Iron Man 2. Dia juga handsome. Hikhik.. :)

Kalau saya jadikan ini (gambar di bawah ) sebagai superhero ciptaan saya boleh tak ??? He he..


Menyiapkan budak bereben ni masa tengok Merlin. 1 Jam baru siap !!!


Ok. Chowww~

No comments:

Post a Comment