Monday, January 31, 2011

Wilayah Cinta

Sempena Hari Wilayah, dan saya rasa gembira bekerja hari ini..saya ingin meluahkan gumbira menjadi anak Kuala Lumpur.


Pemandangan dari bilik saya. Saya mmg anak KL,ok!

5 perkara yang buat saya jatuh cinta dengan Kuala Lumpur :
  • Banyak Shopping Complex yang ada kedai pelik-pelik.
  • Banyak Restoran / Kedai Makan yang best-best.
  • Pengangkutan awam mudah. Kalau kereta kena clamp kat rumah, jalan kaki depan sikit dah dapat Teksi. Ha ha.
  • Banyak signboard, billboard. Saya hampir menghafal semua iklan Bilboard di sepanjang Federal Highway.
  • Banyak kedai buka sampai 2-3 pagi. Best wooo... jalan malam2 tak panas,tak jem. Banyak lampu. weeeee!~

1 perkara yang buat saya benci dengan Kuala Lumpur ( terutama Jalan Pahang ) :
  • Hari-hari saya dapat Saman dari DBKL, sebab Parking kat sini sangat sangat sangat LIMITED !!! Grrrrrrrr!!~~

***************************************************

Sementara di ofis, saya sedang enjoy dengan kayu-kayu yang ada. Mengemas dan membersihkan energi ofis. Hari ni cuti, inilah masanya untuk memberi sentuhan 'emas' kepada ofis. Cewaah!

Kulit Kayu Manis - ole-ole dari Bukit Tinggi.


No comments:

Post a Comment