Sunday, January 30, 2011

Do what u love.


Oprah Winfrey Show adalah kesukaan saya. Beliau sangat mengkagumkan. Ah, semua pun tahu tu. :) Saya suka menonton kerana ia banyak memberi inspirasi untuk saya teruskan bisnes, mengatur langkah yang betul, mengambil iktibar dan sungguh positif !

Setiap show beliau, akan mengingat-ingatkan saya betapa pentingnya untuk " buat apa yang anda suka".
Question yourself every day...' apa yg aku suka buat ?' apa yang aku boleh buat?' aku nak jadi apa ?'

Bila kita buat apa yang kita suka, semuanya akan jadi hebat. Kalau suka bercakap,teruskan. Tapi bercakaplah macam Oprah. Baru ada duit, ada hasil.

Masalahnya, saya suka macam-macam !!! Hahaha. Saya suka shopping, saya suka makan, saya suka arts, saya suka berniaga, saya suka menulis. Ima tamak. Hahaha..

Nah, dari sinilah perlunya PENGURUSAN.

Anyone wants to be my manager ? Ha ha.


No comments:

Post a Comment