Monday, January 31, 2011

Balut dan tampal


Satu - membeli wrapping paper adalah kegilaan saya sejak sekolah rendah. Asalkan ada corak menarik, tekstur kertas yang meletop, pasti saya beli !

Dua - wrapping paper paling mahal pernah saya beli ialah yang di bawah ini. RM 25 ! Hanya sebab ia dari New Zealand. Beli di The Curve. Ima gila dan membazir. Faham tak, ima?


Tiga - Membalut hadiah adalah sangat mengghairahkan ! Sangat 18SX. Ah, saya suka ! Penuh cabaran, keterujaan, ketelitian, kebebasan dan rasa cinta.


Empat - Saya selalu berangan-angan nak kerja kat Parkson ke... Jusco ke.. Living Cabin ke.. supaya saya dapat balut hadiah orang. Haaiisshh...Kerja membalut, mengikat, menampal, menggunting sangat best,ok ?

Lima - Jika anda terjumpa wrapping paper yang unik dari pandangan mata bulat tak berapa sepet anda, sila belikan untuk saya. Ha ha. Ia lebih berharga dari membelikan saya 10gram emas. ( Ima TIPU ! Emas lebih berharga !!! ) Tapi wrapping paper lebih teruja !


Akhir kata, i LOVE wrapping paper.

No comments:

Post a Comment