Wednesday, February 2, 2011

Tema Majlis Perkahwinan : Bunga Kertas

Konon-konon, Tahun Arnab Emas ialah tahun yang baik untuk berkahwin. Masa Tahun Tikus pun saya dengar begitu juga. Saya rasa, tiap-tiap tahun pun baik untuk kahwin. :) Sebab, kalau dah sampai masa..kahwin je lah.Tak payah tunggu tahun. Kan . Kan. Kan.

Saya nak kahwin ! Tahun ni mahu ada progress. Pertama,'send' energi dulu. Seperti di bawah.


Kemudian, cari calon. Ha ha. Teruk betul ima tak de orang nak. Ha ha.

Lepas tu, pegi kenduri kahwin Kak Teh , esok. Ambil berkat orang kahwin. La la la.. excited tengok barang hantaran dan kemas bilik pengantin. Wee !!~

Oh ya ! Kena belajar buat cekodok & madu tangkur ( ikan bilis kicap sangat sedap ) sampai LULUS dek Puspakom Makcik Robbaniah.(mak saya ).

Dalam masa yang sama, berdoa, pujuk, merayu dengan Allah supaya dekatkan jodoh. ( ima ! desperate ke? ngok ! ) Saya terima SIAPA sahaja yang Allah tentukan untuk saya.

Ha ha. Good Luck ima !

Kad kahwin handmade ??? Lebam kot ! Diba,janganlah kau gatal-gatal lagi mencadangkan hal ni. Kalau tak, ekau jugak lah yang jadi mangsa gulung kertas. Ha ha....

Atau, mungkin kita boleh buat decoration majlis kahwin dengan KERTAS ? Bunga kertas, quilling, ape-ape je lah yang daripada kertas. Harap-harap Lin Handmade Greeting Cards & the gang boleh terima tempahan dari saya. :)

Hoi ima, berhenti berangan !

No comments:

Post a Comment