Saturday, February 12, 2011

Shopping Envelopes

Sebenarnya, dah lama jugak saya buat kerja ni. Shopping sampul berwarna warni dengan hebatnya. Antara tempat shopping saya ialah - Jusco Wangsa Maju, Jusco Mid Valley, Sogo, dan MPH MidValley. Kenapa banyak sangat tempat ?

Sebab, selalunya saya borong sampai habis stok kat situ. Bila nak beli lagi sekali, stok baru masih belum diisi. Jadi terpaksalah cari tempat yang lain pulak.

Sampul-sampul berwarna ni kiraan harganya ikut gram.


Oh, tidak ! saya tak ada ramai peminat sampai terpaksa beli sampul macam ni punya banyak. Zaman Facebook ni, klik LIKE atau ADD AS FRIEND je ..lepas tu boleh komen banyak-banyak.

Jadi, apa tujuan memborong sampul ni ? Hm.. sebenarnya ini envelope untuk letak Duit Dinar Iraq. Ayah saya ( Ali Maidin ) seorang yang hebat menulis dan menganalisa perkembangan Dinar Iraq. Jadi, banyak permintaan Dinar oleh insan-insan yang CEKAP mengambil PELUANG KEEMASAN.

Nak tahu pasal Dinar Iraq, boleh baca di blog Dinar Iraq Terkini.

Lepas tu, nanti jangan lupa request nak sampul warna apa ya.. ada Gold, Hitam, Silver, Hijau, Biru, Merah.. :) Hehehe..

Jumpa lagi ! ~

No comments:

Post a Comment