Monday, April 11, 2011

Tutorial Quilling

Saya tabik spring dengan sifu-sifu tak rasmi saya menulis tutorial Quilling. Memang sangat baik hati mereka memberi tunjuk ajar kepada beginners. Terima Kasih ya...  Oh, siapa sifu saya ? Kak Lin Handmade Greeting Card dan 2 gadis Quilling Soul :), ada beberapa lagi yang lain yang saya follow mereka di facebook. Aduh..sangat kagum dengan hasil kerja mereka.

Saya mungkin tidak akan dapat jadi semeriah mereka kerana mak cakap, buat kad ni buang masa. Mak suruh fikir benda yang besar-besar sikit. Bagi tumpuan pada bisnes. Em... sebenarnya agak sedih sebab tak dapat nak buat apa yang kita suka. Tapi come on lah kan... kita hidup di bumi yang nyata. Tak boleh la lalai dalam soal mencari nafkah hidup , sapa nak tolong bayar bil letrik, bil internet, duit rumah, kereta semua kan ???

Jadi lalai tu sebab saya tak pandai membahagi masa antara kerja dan quilling. Ye lah, memang menekun berjam-jam kalau buat quilling ni.. tapi sangaaaattt beeessssttt okkkk !!!!!~~~

Hoi ima, berpijaklah dibumi yang nyata !

Ok, back to the topic. Ini antara tutorial yang sifu sifu saya buat. Jika anda berminat, boleh la selalu jenguk-jenguk blog mereka. Kalau malas, beli saja dari mereka ya !!!



Chow !~

2 comments: