Wednesday, April 20, 2011

Beli kertas, Pari-pari Pink, dan Idea baru

Minggu lepas, saya telah meninggalkan komen di FB Ain Maisarah ( novelis remaja terkenal di Malaysia ). Saya menyampaikan hasrat untuk membuat beberapa pari-pari berwarna pink dan purple untuk beliau sempena Pesta Buku Antarabangsa di PWTC nanti. 

Jadi, saya pun pergilah meronda-ronda di MPH MidValley membeli kertas-kertas warna. Tak puas di MPH, saya ke Jaya Jusco pula untuk beli lagi kertas warna. Sampai di rumah, tak sabar-sabar nak susun kertas ...weeee !~~

Pada weekend yang lepas, Alhamdulillah..satu pari-pari pink sudah siap. Yeeehaa !~~  Seronoknya saya. Kali ni, saya dah potong siap-siap kertas dan gulung awal-awal. Jadi, tak lah ambil masa sampai 3 jam untuk buat satu pari-pari. Yezza. Ima sudah semakin bijak menggunakan masa.

Akhir-akhir ini juga saya banyak berfikir bagaimana untuk memantapkan blog-blog bisnes saya. Teknik-teknik mengiklan, update FB, dan 'alat-alat' marketing telah saya sediakan serba sedikit. :) Ini antara hasil-hasilnya.

FaizalEhsan ialah sepupu saya. Dia ni usahawan yang
memasarkan produk halal ke seluruh negara. Power tau !


Ini produk terbaik untuk minda
Utk blog Realelite World dan Anak Salindah

Pn Azlita & Anak Salindah datang ke kedai saya
petang tadi.. seronoknya... :)
Testimoni Anak Salindah

No comments:

Post a Comment