Thursday, May 5, 2011

Real-Shoppe is now open !

Ting tong... :)

Saya sungguh gembira kerana saya telah membuka kedai baru saya - bernama Real Shoppe. Ia adalah nafas segar untuk Realelite World, yang dikelolakan oleh saya. Erm, saya pun tak pasti ini adalah blog ke berapa saya buka - memandangkan saya memang suka buka blog baru. He he.
Bagaimanapun, Real Shoppe masih di dalam renovation. Membership dan Dealership akan dilancarkan setelah semuanya siap dan bersedia. :)

Saya juga akan berkongsi produk-produk yang bagus di pasaran, tak kira jenama antarabangsa, jenama tempatan, atau tak ada jenama sekali pun. Asalkan bagus dan unik, pasti akan dapat perhatian pari-pari saya. Oh, pari-pari kertas adalah pekerja sepenuh masa saya.

So far, dia saja yang sanggup kerja dengan saya walaupun tidak berbayar. Maklumlah, kedai baru buka.

Please visit my blog ;) Thank you. And come again. and again. and again. AGAIN. :)

No comments:

Post a Comment