Thursday, December 15, 2011

day four : 10 things I want to say to one person

Semalam tengok Hasnah tiba-tiba dah siapkan soalan ni. Aik ? Musykil. Oh, mungkin Hasnah 'jamak takdim'. ;)

Alamak, apa punya soalan ni...hhmmmmmm.....



10 things I want to say to one person :-

  1. Saya sayang sangat-sangat-sangat.
  2. Saya teringin nak jumpa dan bersembang-sembang selalu
  3. Saya nak dengar selalu nasihat kamu
  4. Saya mahu jadi setabah kamu. 
  5. Saya jeles dengan kedudukan dan kesempurnaan kamu! 
  6. Bolehkah kita jadi teman baik suatu hari nanti ?
  7. Bila saya buntu, jika kamu jadi saya--apa yang akan kamu lakukan ?
  8. Saya mahu jumpa kamu.
  9. Saya mahu cakap dengan kamu
  10. Saya mahu kenal kamu...

Kamu itu ialah Puteri kesayangan Rasulullah saw. Saya hanya punya nama seperti kamu, tapi masih belum dapat jadi semulia nama kamu. Cemburunya saya ! Kecewanya saya. Saya ingin bertemu kamu....wahai Fatimah bt Rasulullah...Bukankah nama kita serupa ? saya mahu mencontohi kamu......

1 comment: