Sunday, November 27, 2011

Used Paper Bags For FREE ! (1)

Alkisahnya, pada suatu ketika dahulu, Ima Zahra sangat suka membeli-belah. Pantang ada masa free - pergi shopping. Ada masa tak free pun pergi shopping. Pergi bayar bil Digi kat MidValley pun sempat curi-curi pergi shopping. Tempat favourite shopping ialah di pesta-pesta buku, MIHAS, MAHA, Mummy Fair, apa-apa je lah asalkan namanya EXHIBITION. Sebab kat situlah berkumpulnya company-company yang akan menghulur beg kertas sewenang-wenangnya untuk tujuan BRANDING !

Okay, maka dengan itu, Ima Zahra ada banyak sangat paper bags yang masih elok tapi hanya tersimpan dalam stor. Saya terfikir, kalau nak jual kat recycle centre pun boleh juga, tapi sayanglah kan...sebab begnya masih boleh dipakai lagi. Kan bagus kalau kasi kat orang je ??

Emmm..jadi, kalau sesapa nak paper bags sila tinggalkan komen ya. Macam biasa , semua paper bags adalah percuma. Yang perlu bayar ialah uang posnya sahaja. Okey gitu ?

Semua beg kertas ni lain-lain saiz. ada yang kecik, ada yang sederhana, ada yang besar. Saya akan update saiznya kemudiannya. Pembaris tak jumpa ! Hihi.

P10

P1

P3

P2

P4

P5

P6

P7

P8

P9

SMS Ima kalau nak 0173971570 
Cth : Hi Ima Zahra ! Saya Minnie Mouse nak P2, P3, P7.

No comments:

Post a Comment