Thursday, March 14, 2013

Quilling Card : Friends Forever


16 Februari yang lepas, ima ke Seminar Baitul Muslim 2.0 dengan Eni. Saja-saja join untuk tambah ilmu dan memperkemas idea tentang perkahwinan. Umur dah lanjutan sangat, so kene cari ilmu yang bersesuaian lah.

Cukup 10 tahun usia persahabatan kitorang. Ima kenal Eni di Matrix Sepang dulu. Dari umur 17 yang penuh dengan shock culture dan kepala hangin kepala gila hinggalah ke zaman dewasa ( ecehhh ) sekarang...topik kitorang bersembang pun dah makin berkembang.

Dulu setakat gosip sesama kawan, gosip artis, kutuk lecturer, kutuk admin kolej.. sampai lah ke main tekan-tekan no telefon untuk kacau orang. Haihhh kenapalah sangat kanak-kanak bunyinye eni oooi !!??

Haruslah En Razib n Kak Long ghisau tengok anak-anak penyu dia. Ha ha.

Nasib baik kita menebus 'dosa' kita di KUTPM. Tetiba masa berlalu cepat nak mampis, ada ke kita ambik tiket flight ke 10 tahun akan datang dulu ? Aku musykil lah !

Sekarang topik makin dewasa. Banyak cerita pasal life dan ke arah pengumpulan aset. Walaupun tak lah ber aset mana...tapi kita ada plan la kaaan. Kah kah.

To Hasnah, Yam, Bad , Eha.. sedarlah ...kita memang dah nak dekat usia ngeri itu. Bagi aku 3+ tu ngeri lah. kahkah. Walaupun hati duk rasa macam umur 24 je ! haha.

Malam nak ke Baitul Muslim tu, ima bergegas-gegas buat kad yang simple untuk eni. ;) Tima kasih jugak sebab mengizinkan aku memburuk siku utk pinjam kad ni balik untuk tujuan 'itu'. Sayang eni !!!



Moga persahabatan kita berkekalan dan jadi semakin baik.

Muuuaaaah !! XOXO


1 comment:

  1. ha..ha...aku br terbaca entry ni....ye, tengah sedar diri lah ni...28 sudah, tp br 28 thn...byk benda nak capai lagi ni...

    ReplyDelete