Tuesday, November 3, 2015

Impian kerja company hamper tak kesampaian

Alkisahnya, saya meng-google company besar yang selalu buat delivery hamper & bunga segar kepada individu / korporat / pasaraya.'


Ada beberapa list no telefon untuk dihubungi.

Yang satu tu, alamatnya di Cheras. Oh tidak ! Saya tak sanggup untuk menghadap jem. Terlalu jauh dan pastinya tak berpadanan dengan gaji tak besar mana.

Ada satu lagi, saya boleh gagahkan diri. Maka, saya telefon tanya bagaimana nak apply ?

Tanya amoi tu " u mau bahagian hamper ke florist ?"

Saya " hamper " laju saja saya menjawab.

Amoi " tapi aaa, kita punya company ada balut itu barang tak halal macam arak tau ...u ok ka ?"

Saya errr.. diam sekejap.

" oh macam tu ka, tak apa lah, terima kasih  saja. "



Okbai.
#harapankumusnah

No comments:

Post a Comment