Thursday, September 26, 2013

Review Perfume Lelaki. Yg maskulin vs yg penyayang .

Hidung clairsentience Ima akhirnya sudah sembuh setelah hampir sebulan selsema. Cepat-cepat tengok stok perfume yang baru-baru kat kedai. Hari ni nak ushar 2 jenis perfume lelaki. Ada banyak stok nih..tapi biasalah, hot selling. Kena cepat-cepat kebas kalau nak. 


ALLURE HOMME CHANEL


Ohhh !!! I just fall in love dgn bau ALLURE HOMME CHANEL. Bau yg lembut tapi ada character. This guy mesti penyayang lah ! Hahaha... Apesal takde kawan laki ima pakai bau ni...ish ish... 
--> Crisp and clean, warm and sexy. Difficult to define. Impossible to resist.
Aduhh.....sementara tulis status ni..dah 15x bau perfume ni.. 
Btw, kalau yg laki jenis 'gagah' @ mat sport mmg takkan suka bau ni. Hehehe...



BVLGARI MAN EXTREME

First time bau BVLGARI MAN EXTREME - Baunya sungguh melambangkan vitality and strength. Sapa yg pakai ni mmg sangat maskulin bikin jiwa jadi panasaran weh. Hikhikhik. Si pemakai ni pastinya bergaya, mat smart, oh ya~ peramah tapi belum tentu mudah terpikat. La la la...

Siapa si teruna Bvlgari ? teringin nak tau.. 



p/s : Ima jual perfume EDP , 18ml - RM 30. Free pos . Order cepat 013-6010704. Siapa cepat dia dapat. Beli lah utk lelaki tersayang dalam hidupmu ;)



2 comments:

  1. betul tu..best kan bau ALLURE HOMME CHANEL tu :)

    Jom Blog Walking @ buatwanita.blogspot.com Tinggalkan comment tau! I will comment at your blog too kay ;)

    ReplyDelete