Friday, July 27, 2012

Julai 2012 penuh warna warni...


Di penghujung Jun hingga Julai tahun ini , banyak yang berlaku dengan cepat. Mood swing yang menggila. Emosi yang tak terkawal. Kesihatan yang up & down.

Hingga menjejaskan status2 di facebook ..saya seperti tak dapat mengawal diri. Ada ketika saya kalah mengharunginya, ada ketika saya seperti lalang.. Tapi insyaAllah,,kebanyakan waktu saya pasti seperti buluh ;)

Ape cerita pokok ni? adeh.

Panjang wish list saya pada Julai ini. Pencapaian yang diperoleh? Saya cuma mampu beri C+ ! Hah ! Memang tak senonoh. Periksa tengah tahun cam tu punya markah. Bermakna masih perlu mangayuh lebih kuat dan pantas untuk sukses di hujung tahun.

Bulan ini bertemu Ramadhan. Saya miss hari-hari awal Ramadhan. Terasa begitu ketinggalan.

Ya. Saya perlu teman. Saya perlu sahabat.

Terima kasih Eni, Effy, Farah, K.Sri, Diba..sentiasa saja menyokong dan memberi kekuatan bila saya mula jadi 'meroyan'.

Ahh..

Tiba tiba saya jadi tauke perfume. Tiba-tiba saya jadi rapat dgn Dina & Marina. Ya, kawan akan bersilih ganti.... kadang-kadang sebab masa & perubahan hidup menyebabkan kita selalu / jarang bertemu. Harus terima hal begitu.

Sebab itu, bila mereka ada... hargailah dengan usaha ! Saya sayang teman-teman rapat saya. Saya sayang kakak-kakak saya. Kerana tanpa mereka, saya anak tunggal yang keseorangan terpuntang panting melayari bahtera hidup.

Aduhai.

Kan saya dah cakap, bulan 6 dan 7 ni, saya terlebih emosi.

Shoooh..

No comments:

Post a Comment