Friday, July 8, 2011

Upah Signboard sebenarnya upah baring kat tepi bangunan

Pheww... okay. Hari ini saya sangat gembira kerana berjaya memasang signboard Real Shoppe. Yahoooo !!!!!

Eh,bukan saya pasang. Ada 4 orang jejaka bersama sebuah lori yang penuh peralatan memasangnya hampir 3 jam !

Bukan mudah nak pasang signboard rupanya. Nanti saya akan tuliskan cara-cara memasang signboard dan gaya antik baring tepi tingkap bangunan ya.



Nasib baik kedai saya tingkat 1.

Di bawah ini rupa design signboard kedai saya. Hampir satu bulan menyiapkan sekeping design. Oh !
Signage besar pada dinding luar bangunan

Mesti cat dinding bangunan ni !!!

Signage Tepi Tangga



Nampak tak ada pelbagai versi design pada papan tanda di atas ? Ini semua disebabkan proses-proses memilih gambar,design dan tulisan yang sentiasa bertukar-tukar sehingga diisytiharkan FINAL !

Apapun, usah dipandang pada luaran, rupa dalam kedai saya sangat cantik dan selesa :)



Kan ? Kan ? Kan ?
Singgahlah datang shopping-shopping di Real Shoppe.
Kami cuba yang terbaik untuk memberi solusi kepada masalah kesihatan anda. :)

No comments:

Post a Comment