Thursday, March 24, 2011

Day 25 - What I would find in your bag?

Kan saya ada tulis sebelum ini, MAHU itu keputusannya dari HATI. Tak sangka ya, sudah sampai Challenge yang ke 25 hari ini. Meskipun ada suatu hari itu saya terkantoi dek autopublish yang tak betul. he he.. Tapi, gagal sehari tak bererti gagal selama-lamanya. Untuk perkara yang baik-baik, boleh lah nasihat itu diaplikasikan.

( Alhamdulillah, gusi sudah tidak berdarah lagi )

Ini soalan inspection ni. Daripada agensi blogger kah ? he he.. Sebelum ini, saya pernah di TAG untuk soalan ini oleh Effy di blog little-ima. Saya masih mentah lagi ketika itu, lalu mengambil gambar handbag saya dan tayang kat semua orang apa barang ada di dalam beg itu.

Oh, tidak. Sekarang tidak lagi. Dasar tertutup negara ima.bloomwood sedang dilaksanakan. Kita perlu berhati-hati dalam setiap gerak langkah untuk mengelakkan kecurian yang tidak disangka-sangka. Zaman sekarang, perompak pun ada facebook, rajin tengok blog, main twitter, pandai emel. Betul ! berapa banyak orang mengaku dia tu Maybank untuk curi duit orang ? berapa banyak orang mengaku dia agen itu dan ini untuk menipu wang di zaman siber ni ?

( dah . dah . ima. jangan melalut )

Dalam beg saya ada :
Purse
Getah gelang
Bedak
Lipglos
Buku nota kecil

Itu je lah. Beg sudah semakin kecil, maka tak banyak barang boleh disumbatkan. Choowwww!~


No comments:

Post a Comment