Thursday, April 4, 2013

Yeay ! Dah ada KC Gift Shop

Hi ! Hi !  Hi ! :))
Tak sabar nak announce..baru-baru ni ima buat online shop khas untuk produk-produk keluaran kertasdancinta. Anda boleh view kad, guest book dan apa sahaja yang berkaitan dengan Kertas, Kayu dan Cinta di situ.  :)  Lepas ni senanglah nak order design yang camana ...cuma tinggalkan komen pada gambar di facebook atau PM je ..



Mudahnya hidup sekarang ni kan.. senangnya nak menyalurkan kasih sayang secara online. Erk.! Maksud Ima, kalau kita sayang kat kawan, gf, bf, family, sepupu, cikgu, instructor, atau sapa saja lah di dunia ni,.. kita akan meluangkan sedikit effort untuk diorang. Make something special for them. Semudah 1,2,3.  Pilih-Order, Hantar ! :D

Contohnya macam hari jadi .. hari yang terpenting dalam hidup seseorang. Kalau ima, bukan setakat makan-makan atau tiup lilin yg jadi keutamaan, tapi lebih kepada nak tulis wishlist. Sebab itu adalah hari permulaan untuk umur yang baru. Jadi mestilah kita doa yg bagus2 kan.

Kita akan mudah memberi kalau kita sayang. Betul tak? 

Sooo.. keep on giving.. keep on loving. 

Bila nak bagi something yg unik, boleh la tengok-tengok kat KCGIFT.BLOGSPOT.COM 


Kalau selesa kat Facebook , boleh lepak-lepak cuci mata kat KC Gift Shop. Order boleh dibuat kat situ atau direct SMS/ Whatsapp 013-6010704.

Oh ! Ima buat delivery servis jugak tau !! Senang lah kalau anda sibuk kerja atau tak nak layan jem..ima boleh tolong hantarkan pakai courier service / despatch ( untuk area KL ).

Make them touched ! Lets melt their heart. Auuww.. :)

Terima kasih semua...
Ima Zahra :)

No comments:

Post a Comment