Wednesday, May 18, 2011

Laptop ku berguna sepenuhnya !

Alhamdulillah, rasa nak lompat-lompat kegembiraan di atas tilam Dreamland saja bila semalam Abang Man telah berjaya membantu saya menyempurnakan Laptop saya ini. Hampir setahun beli laptop, tapi tak sempurna. Cuma jadi tempat layan internet , transfer dan resize gambar sahaja. Ape lah.

Bila Abang Man dah masukkan Microsoft Office, Photoshop, melengkapkan video maker, dan beberapa cekadak yang lain -- saya baru rasa seperti pejabat saya baru siap renovation ! Syukur Alhamdulillah. Bolehlah saya memulakan menulis buku, mengemaskini blog bisnes dan menyibuk-nyibuk di dunia maya pada bila-bila masa. Ups ! Tak boleh terlalu lama, nanti elektromagnet merosakkan aura saya yang cantik ini.

Ohya, jomlah ke kedai Real Shoppe saya dan jadi followers ya ! Saya ada banyak hadiah untuk diberikan, memandangkan saya ni tauke kedai kan... ;) suka hati lah nak kasi apa pun. Tapi yang pastinya semua produk yang bagus-baguslah. Free. Free. Anda like ? Saya Like ! :)


Sila cari perbezaan 2 promosi di atas :)

Beberapa hari yang lalu kita menyambut Hari Guru. Bagi saya, guru yang paling agung ialah Nabi Muhammad s.a.w. Baginda mengajar dan mendidik hati kita untuk buat kebaikan tanpa henti sehingga akhir hayat.

Pernah baca buku " Berguru dengan Allah " ? Saya fikir ia adalah buku yang bagus. Bacalah. Allah adalah tempat kita mengadu, bertanya, memohon pertolongan. Dialah segalanya. Malahan, Allah selalu bagi jawapan dengan cepat dan tepat berbanding manusia.

Jumpa lagi !

No comments:

Post a Comment